Klen, klenare, klenast

Huaa, idag är ingen bra dag övehuvudtaget. Fick masa mig upp vid kvart över sju efter att återigen ha försovit mig sen var det bara att skriva prov så fort man kom till skolan. Jag gillar inte sådana mornar, man måste ju få chilla igång lite. Dom kan ju inte på fullaste allvar mena att man ska vara klar i huvudet när klockan är strax efter 8 på morgonen. Det är ju bara för galet.

Just nu är jag jäkligt ynklig, jag är nämligen sjuk. Det var ju inte det smartaste ever att träna när jag mådde som ett as och nu mår jag inte direkt bättre. Men men, jag får krya på mig snabbt. Vem pallar vara sjuk liksom?

Längtar som in i helvete efter flytten. Ida och jag, vilket radarpar.
Sanne har börjat skolan nu också, låter hur spännande som helst!
Älskar mina två nötter, trots att dom är lika vrickade, konstiga och elaka som jag.

Vissa ska bara vara tillsammans helt enkelt..


Kevin, Dave and me på senaste kryssningen. Jävlar vilken tripp.

Btw, blire någon ny kryssning? / Queen

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag är fett taggad på kryssning ;D

2009-02-04 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0