Jaja

Här kommer min braiga ursäkt för att jag inte bloggat den senaste tiden. Erica tjatar för mycket på att jag ska skriva och då höjs pressen på att jag ska skriva något bra och tillslut blev det att jag inte vågade skriva + att det bara är Ericas polare som läser, känner mig utstött och nästan mobbad på någe sätt.
Erica be om ursäkt! Annars.... hahahaha tänkte skriva att jag skulle ringa min bror hahahaha^^ jösses.. tänk dig!! haha

Nej men ärligt så har jag inte orkat och inte haft något intressant att skriva vilket ni märker att jag inte har nu heller. Kan ju iaf berätta att jag övningskört, ätit middag hos mormor och pluggat i helgen, visst lät det som en spännande helg?! Usch... nej jag vet inte vad som händer just nu, måste vara någon slags deppsvacka eller något. Jag irriterar mig på allt och alla, jag är ständigt trött och jag är lat som fan.

Ida vart är du? Inte är hon här iaf.
Gollum.... gollu...... Ida.......Ida.... mohahhaha.. haa haa haaa...
// Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0