Jag vill inte

Lii slår mig i huvudet med en ballong. Hon vill att jag ska leka med henne. Jag vakna nyss medans hon har vart på basketträning och ändå har hon mest energi av oss. Det är illa. Snart är det dags för mig att sätta mig på tåget hem. Igår tog det 3 h in till stan för att SJ är så brilljanta. Förstår ni varför jag känner en otrolig olust att inte sätta mig på skiten?

När jag kommer hem ska jag rensa hela min garderob. Ytterligare en sak som jag inte vill göra. Men jag måste. Inte bara för att jag lovat mamma utan också för att jag och Albin har planer på att tjäna lite cash på våra gamla trasor. Pengar är nämligen en stor brist just nu.

Om jag hinner ska jag också plugga idag, jag vill inte de heller. Denna dag är bara full av måsten. Hoppas det kommer upp något kul snart annars går jafg in i en formsvacka.

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0