Idag är en bra dag

Trots att jag somnade vid två i natt så är jag relativt pigg och glad. Dagen har fan vart great och det är mycket tack vare mina underbara classmates. Våra klassråd är veckans underhållning och jag kan inte första hur alla sköna lyckades hamna i samma klass?! Helt otroligt.

Yeye, väntar på sms från Ida men information om utekvällen imorgon. Men icke. Hon har väl glömt som vanligt eller så dissar hon mig. Hur som helst får hon spö när jag träffar henne, hon vet ju att jag hatar att vänta.



jag var bara tvungen att lägga ut den här bilden på min vän Carl.
Lite för att han åkte ut först på utslagspoker idag men också för
att bilden är så grymt bra.


/ Queeen

Kommentarer
Postat av: Björn Müsli

Men vad gör du på bilden min son.

2009-02-12 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0