Guess who´s back?

Förstår att ni alla måste ha saknat mig otroligt mycket men nu är jag tillbaka. Har befunnit på äventyr i Sorunda och kom hem ungefär för en timme sen, mys!

Fan nu börjar till och med jag bli less på snön. Det vägrar ju sluta liksom. Tänk när man kan gå i flippflopp, surfshorts och linne, ME LIKE! Men in spaninen lär det ju bli så heeeela dagarna, fyfuck vad jag längtar. Inte allt för långt kvar nu men innan dess ska man ju hinna med lite saker; tre skivor, studenten, hamnrunda (*5 miiinst), en sänsong med Bajen&bärs, härliga kvällar med kompisarna, grymma utekvällar och annat som jag helt enkelt lever för.

kanske dags att träffa Petter Andersson snart också.. me like...



GE MIG SOMMAR!
 saknar er flickor..
/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0