En semla på köpet

Jag har vart aktiv idag. Drog med stackars Dave till gymmet för lite bröst och bicepsträning. Det gick fan bra och jag har äntligen ökat en del på biceps, jag börjar bli riktigt strong så passa er. Annars jävlar. Träffade Sandra för lunch på Thorsan och tro det eller ej, jag fick en semla på köpet. Det var väldigt nice så tack Linda och tack Thorsan! Efter att vi suttit och snackat skit om det som behövdes gick vi vidare till bibloteket och fixade med vårt projektarbete, fick en del gjort faktiskt.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll men tror att jag ska träffa David iallafall och det är alltid nice även om han är lite elak till och från. Jag menar, jag vet att han älskar mig och han ställer fan alltid upp, även om det innebär att kalla mig idiot och påpeka mina misstag, som om de skulle finnas några. PÖH.

Ja vad ska man säga mer, livet är som det är.
Det går upp och ner med allt och min enda
egentliga känsla är väl likgiltighet.
Jag skiter i vilket.



Det enda som känns riktigt sorligt just nu är att jag faktiskt inte gillar semlor.. kanske ska trycka i min den ändå.

Fuck off / Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0