Du ser ut som ett genmanipulerat afrikanskt vildsvin

Äntligen hemma i underbara Nynäs efter en hel dag i Sthlm. Vi besökte det judiska museét vilket sög lite smått och ett tag trodde jag att jag skulle avlida. Alltid när jag känner ångesten över att ha suttit stilla o lyssnat på samma malande om och om igen så ser jag i mitt huvud hur jag reser mig upp och bara gallskriker rakt ut. Jag vet inte varför. Jag har väl problem helt enkelt. Tanten som pratade var dock bra men stolarnas obekvämhet och den lilla lokalen gjorde att det negativa övervägde. Kanske har jag koncentrationssvårigheter?

Efter besöket bland judiska ljusstakar och mössor (som jag inte kommer ihåg vad de heter) så begav vi oss (Jennifer, Sarah, Åsa, Soma, Fanny & jag) till café blåbär för att käka lunch och sedan bar det av till café 60 där vi drack krukor fyllda av teé och käkade onyttigheter. Jävligt mysigt måste jag säga, sköna samtal där vi rådissade allt och alla, där av rubriken. Besöket avslutades med att Soma höll på att ramla ner för trappan. Det kan ha vart det roligaste jag sett. Går inte att förklara men jag skratta så jag grät. Det räcker.




Nu ska jag skriva tal.
Fan vad jag älskar skolan.
Muuääh. / Queen


Kommentarer
Postat av: Soma

Ja det må jag säga att detvar en mkt intressant dag!!! :D

2009-02-04 @ 19:46:42
Postat av: Jennifer

Haha :D instämmer helt!

2009-02-05 @ 16:24:10
Postat av: Åsa

rubriken säger allt mina vänner, där fick du verkligen till det Jennifer!

2009-02-05 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0