Då lever jag för dig

Kom nyss hem från biobesöket. Filmen var grrym och jag hade ruggigt trevligt sällskap (Sarah, Åsa, Soma, Linda, Jennifer och Amanda) Amanda och Soma, ni är craazy. Ye, tror att alla grät under filmens gång, förutom jag och Jennifer. Det beror inte på att vi är så extremt hårda utan snarare att vi liksom inte kunde få fram några. Ida ångrade att hon inte följde med, med all rätt för att kvällen var grym.

Nu mår jag sjukt illa, vilket alla utom Amanda gjorde. Tror det är magsjuka på G tyvärr. Hoppas att jag slipper skiten för jag har lite annat att göra om man säger så. Har inte tid att ligga och hulka i en hink.

Ida har designat om bloggen, fett bra Ida. Även om jag älskade Bajenfärgerna innan. Men nedräkningen till Spain väger upp för det. Shit, jag längtar.

Sov gott nu folket, bilder kommer imorgon.
Godnatt / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0