Continue?

Nu sitter jag här och söndagsfilosoferar. Tänk om man skulle få börja om sitt liv. Fan vad spännande. Jag vet inte om jag skulle ha gjort så mycket annorlunda men ändå. Jag skulle definitivt börjat på boxning och streetdance iallafall. Det verkar ju ruggit kul. Har alltid velat kunna slåss och äga dansgolvet. Men men, jag får hålla mig till bitchslaps och fågeldansen. Det är den division jag lirar i liksom.

Det dummaste jag har gjort som jag absolut skulle ändra på är att börja snusa. Fyfan vad onödigt och dyrt. Men nu går det ju liksom inte att trycka på en knapp och börja om utan man får väl helt enkelt gilla läget och ändra på det som går.

Måndag imorgon. Ångesten börjar komma krympandes och det spelar fan ingen roll hur positivt jag försöker tänka eller hur mycket jag försöker stänga ute de faktum att min klocka ringer halv sju imorgon och att hela dagen kommer spenderar i skolan eller hemma hos Johan med psykologi böcker. Inget illa mot dig Johan.

Nej nu ska jag typ göra nått annat. Sova kanske?
Nee..



Jag och Matilda på Helens student, snart är det vår tur ;)
peace / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0