Bojkott på TG - igen

Jag är svinstark. Det gick as bra på gymmet idag och allt känns fan toppen när det kommer till träningen. Iofs fick jag nog en muskelbristning i låret men jag känner mig härdad. Min kropp borde repareras eller rent av skrotas. Dagen har återigen spenderats i Sorunda sporthall men denna gång blev det inget ta betalt och kirra toast utan det var bara att luta sig tillbaka och skåda kommunes lag vinna och försvinna.

Jag saknar fotbollen. Ibland..

Ingen TG ikväll heller,
kom hem vid halv 11, käkade & spelade lite FO3. Jag börjar bli en riktigt nörd, allt jag kan tänka är på att slakta super mutanter och raiders, skäärpning. Nej nu ska jag nog läsa, går nämligen inte att kolla på min TV efter kl 12 då alla kanaler omvandlas till porr. Eller går och går. Det är ju inte så svårt men ändå liksom.

Just nu pratar jag med SANNE på msn. Myspys, saknar henne.
Godnatt mina vänner, ska ladda för morgondagens träning.
Man reparerar sig ju bäst när man sover. Eller?

 / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0