Bästa alla <3 dag ever

Åsa och Dave blev min dejt ikväll. Jag och Åsa bakade den godaste pizzan ever och tände massa ljus. Sen kom Dave och joinade. Det var sjukt mys och precis lagom. Jag är ju som bekant ingen romantisk person. Vem sa att man måste spendera dagen med pojk/flickvän? Jag har mina fett grymma vänner och den kärleken är stark och behöver inte vårdas med rosor och choklad. Även om det inte är helt fel de heller.



Åsa och Dave, jag älskar er. Tack för en grym alla hjärtans dag.
Blev ingen bojkott här inte.

Kärlek till er nu / Queen

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi det låter som en trevlig kväll alltså.

2009-02-15 @ 15:49:30
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0