Är det någon som spelar typ skitsvår?

Jaha då har denna dag mer eller mindre passerat. Högskoledag vilket inte var det minsta intressant för min del. Borde väl ha uppskattat att slippa plugga men inte ens det, behöver varenda minut i skolan nu eftersom jag aldrig pallar när jag kommer hem. Helt sjukt skoltrött och förbannad på lärarna som inte verkar förstå att vi inte är maskiner.
VI KAN INTE HA SÅ HÄR MYCKET DEN HÄR VECKAN DET ÄR SJUKT!

Irreterande är bara förnamnet.
Lite kul har hänt idag, rubriken orkar jag inte förklara så det förblir en interngrej men att vi alla satt som fån i klassrummet och väntade på Lasse i 30 min tåls att nämnas. Vi hade drabbats av kollektiv minnesförlust och helt glömt att lektionen är inställd, hur man nu kan ställa in den precis innan prov är för mig en gåta. Men som vanligt skrattade vi åt det.

Tack Tarre för skjussen! Det var grymt snällt.
Har pluggat i 3 timmar idag, sug på den.
Dock känner jag mig bara dummare.
Nu ska jag lägga mig och gråta.

/ Queeeeen

Kommentarer
Postat av: Soma

Hahahaha! Börjar asgarva bara jag tänker på det.

2009-02-16 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0