Är det lugnt om jag älskar mig själv?

Fan vad jag är trött nu. Kom precis hem från gymmet och mina enorma muskler värker. Dagen har vart ganska soft trots att det bara blev 5 h i natt också. Vår klass flippade som vanligt ut på klassrådet och från arga mat tanter kom vi på polacker och immitation av olika lärare. Ni är underbara craazy mothafaakkas! Förstår dock inte hur Lasse står ut med oss, en man med tålamod helt enkelt.

Bitch och Diva är lite utav mina smeknamn, de var värre förr på den gammla goda svanistiden men det lever än. Jag kan inte förstå varför. Det borde väl inte bekymmra andra att jag är stolt över den jag är och tycker att jag är helgrym? Jag är personligen så less på folk som gnäller över minsta lilla. Mitt hår är fult, jag är fet, jag har för små bröst, kolla vilka påsar jag har under ögonen.. who gives a crap?

När jag känner att jag kommer in o dom banorna och börjar gnälla över småpinor och utseende tänker jag alltid på människor i min närhet som verkligen kämpat och besegrat RIKTIGA plågor eller människor i min närhet som förlorat fighten emot dom. Dom finns inte här med oss idag och om dom gjorde det skulle dom garanterat inte gnälla över för stora fötter eller för tjocka lår. Sätt saker i perspektiv gott folk. Världen går inte under för att du inte är perfekt och inget blir bättre av taskigt självförtroende. Jag älskar Erica.



/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0