13 april

Det börjar närma sig, dagarna går fort nu och snart är det dags. Jag pratar inte om Spanien den här gången utan om min studentskiva som jag hoppas ska bli sjuuukt rolig. Jag hoppas att många vill hänka med Erica och träffa mig hennes framtida sambo och samtidigt t förhoppningsvis ha skitkul(det blir vad man gör det till). Plus träffa annat folk utanför lilla Nynäshamn!!   
Den 13 april på Mango! 120kr för en biljett.
Det börjar dra ihop sig så den som funderar på att kanske följa med tveka inte. Jag skulle bli så grymt glad om många kom! PS. Jag kmr ju på er hahahaha.... ^^ vilken tur att nynäs bara har en skiva och inte som min skola där alla klasser har en var sin! hihi..

So long / Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0