Underbara dag

Jag är så förbannat lycklig just idag på grund av massor av spännande saker som händer i mitt liv. Har ledsnat på att vara bitter och olycklig så nu tänker jag inte vara det längre. Det handlar bara om att ha lite pondus och fatta ett beslut. Dagen på jobbet har vart sjuktbra! kom nyss hem eftersom jag även jobbade på fritids där jag fick möta nya underbara ungar som har värmt mitt hjärta. JAG VILL INTE SLUUUTA!

Snart kommer Sarah och sen ska vi iväg och äta thai.
PH ikväll också, det går bara inte att missa. Så sjukt äckligt spännande
så att jag dör. Forza Rami säger jag!


Här var dom snubbarna som var med från början så tyvärr finns inte Rami med på bild.
Men Stefan (längst till höger) och Christoffer (mitten, inte den blondajäveln) är inte
helt fel dom heller.. mumma..

Nej men JALLA / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0