Snart är det slut

Tydligen ska man skriva någon årskrönika såhär sista dagen på året men det känns inte som att jag behöver göra det. Kan väl bara sammanfatta lite kort. Det här året skulle jag beskriva som viktigt, varken bra eller dåligt. Det är mycket som har hänt. Vänner har försvunnit, andra har blivit till ovänner. Många har man tappat kontakten med andra ger en inte samma energi längre. Samtidigt som inget är som det en gång var och samtidigt som jag vet att det aldrig kommer bli "som vanligt" igen så känns det inte kaos. Det känns tryggt. Ett kapitel färdigskrivet. Frågan är vad som händer i nästa?

Nya människor har kommit in i mitt liv, människor som jag älskar och värdesätter. Varje motgång har gett mig en sundare syn på livet och det var längesedan jag kände mig så stark.

Glöm alla gamla problem nu mina vänner, det kommer nya.
Var så säkra..

GOTT NYTT ÅR!





















Ja vad ska man säga.. det har hänt en del..

/ Q



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0