Sanningsserum?

Jag har funderat en del över mitt syndfulla liv 2lök9. Har kommit fram till att de flesta bekymmer och misstag är alkoholrelaterade. Detta innebär inte att jag ska ta avstånd och inte inta en droppe under nästa år utan snarare att jag vill meddela sanningen till alla efterblivna människor som inte verkar fatta ett jota.

Alkohol är ett gift. Inget sanningsserum. Jag är så jäkla less på alla som snackar om att sanningen kommer fram efter några glas för mycket. För min egen del betyder en fylla att jag ljuger som aldrig förr. Jag är lesbisk, jag kommer från Libanon, jag ramlar på plan mark (med eller utan klackar), jag sjunger och dansar som en galning, jag tappar glas, jag slänger ur mig onödiga kommenater.. Verkar det som att ärligheten är hög? Tror ni det har ni fan problem på riktigt.

Känslor blir överdriva. Tycker jag om någon en aning så innebär det med några promille i kroppen att jag älskar den. Tycker jag inte sådär jättemycket om någon innebär det att jag hatar den. TA MIG INTE PÅ ALLVAR! ta ingen på allvar, det som sägs är inte sant, det som händer sker under sinnesförvirring - det finns ingen logik eller sanning.

Jag är en relativt ärlig person annars. Då kan ni ta mig på största allvar. Sluta tro så mycket, alla har vi gjort på oss på fyllan och det är inget som kommer sluta att ske men det kan ju vara bra att se till fakta. Alkohol är en drog. Inget som gör att man handlar utifrån hjärta och hjärna.



Vem känns mest trovärdig?

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0