Så fan heller

Jag har suttit och varit förbannad nu i någa dagar på grund av vad jag läste i metro för några dagar sedan. Tydligen ska Vickan och Daniel gifta sig och dom tycker att vi ska pejja bröllopet. 30 miljoner ska kalaset gå på. Det ska våra skattepengar gå till. Som att inte dom lyfter nog med stålar för att göra nada. Shit vad less man blir. Ska nog dra ihop en flock som kan följa med in och protestera. Eller skicka en faktura till kungahuset den dagen jag gifter mig, om det nu kommer ske.

Bra dag med kyrkobesök, teater och gulliga ungar. Känns kast att mitt jobb snart tar slut.

Ska väl dra mig ner mot P nu, om jag får kraft.



Passa dig. / Q


Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha, är det bara jag som reagerar på din slutkläm?

2009-12-02 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0