Nu är glada julen slut

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt känt att en paus behövdes. Jag har iallafall haft en grym jul tillsammans med nära och kära, släkt och vänner. Juldagen var faktiskt över förväntan. Drog till TG trots att jag känner en viss ångest varje gång jag kliver in genom entrén där. Att det blev lyckat kan bero på flera saker tillexempel att jag sket fullständigt faaan i vad alla andra tyckte. T-shirt, jeansleggings, grymma sneakers och adidas hood flick bli outfiten. Drog med mig Lina och Angie upp på podiet där vi shakade som aldrig förr - trots att alla kollade och antingen tyckte att jag vi var helt dumma i huvudet. Jag bryr mig inte längre för jag kommer lämna allt vad Nynäs heter bakom mig om allt går som det ska. Träffade en snubbe som jag har saknat som fan också och satt och snackade ett tag. Han vet förhoppningsvis vem han är och jag vet att han kommer läsa det här. Min fråga till dig är, har du bytt nr? Har försökt få tag på dig.

Ida var nere och förgyllde mina dagar också. Hon hakade med ut på TG och slaggade sedan i soffan med mig, Myspys. Har hunnit kolla på filmer som My little ponny och pippi tillsammans med mig sötkusin också. Har träffat Valle, hängt med Bea, myst med Fille Fikon, förat hos Sarah, träffat Åsa igen, Shotat med Robelibob och bara haft det underbart.

Imorgon har jag också planer på G. Kanske berättar mer sen, om det känns rätt.
Nu befinner jag mig i den kunliga huvudstaden så ring om ni saknar mig.

Puss och Kram
FUCK OFF / Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte bytt nummer. har dock bytt abonnemang och har därför ett tillfälligt nummer ett tag.

2009-12-29 @ 07:01:09
Postat av: Lina

Du äger på dansgolvet Erica. ;) tack för att du fick mig att glömma alla bekymmer <3

2009-12-29 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0