Krossad

Var min sista dag på jobbet idag. Det känns mycket värre än vad jag hade trott. Skitjobbigt. Kommer att sakna både ungarna och lärarna fruktansvärt mycket. Jag hoppas att jag blir inringd som vikarie någongång. Känner mig lite små blödig men är det konstigt att ens hjärta går sönder lite när man har världens gulligaste unge som står och kramar och pussar en och talar om hur mycket han kommer sakna en? Fyfan vad tungt. Värre än breakups må jag säga.

Har blivit så fruktansvärt bra behandlad och idag fick jag presenter, blommor, kort och godis från såväl lärare som elever. Dom här månaderna på jobbet har förändrat mig. Glömmer det aldrig.

Ska pysa iväg till Johan snart tror jag. Kan inte vara ensam i min sorg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0