Jag är grym

Jaha nu har jag storstädat mitt rum, bara dammsugning kvar. Det har väl tagit ungefär 2 timmar skulle jag tippa. Fan vad jag hatar att städa, finns inte så mycket som är tråkigare. Jag har också hunnit slagit in alla julklappar. Fan vad nöjd jag är med allt jag har köpt, hoppas mottagarna är lika nöjda. Min önskelista kommer nog bli svår att uppfylla dock.

Det enda som jag egentligen önskar mig är en lägenhet att dela med en nära vän. Jag pallar verkligen inte med Nynäs längre. Det är inte vad det har varit helt enkelt.

Soma om du läser det här kan du väl vara supergullig och höra av dig,
har försökt få tag på dig länge nu.

Snart är det dags att pynta sen bär det av till P för middag, glögg och bingolotto. Kommer blir grymt..
Hoppas att jag vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0