En social varelse

Jaha, nu är det söndag igen. Känns väl både bra och mindre bra. Igår drog jag till Johan för att ta igen ett halvår. Det var trevligt att träffas igen och det känns som att vi inte har varit ifrån varandra. Efter det drog jag till P där vi såg en dokumentär om ryska hulliganer och halvsov. Fick samtal som irriterade en aning. Högtalartelefon känns ju sådär. Undra vad dom hade på hjärtat?

Vid halv 3 i natt drog jag och P in till fruängen för att hämta vår vän Jeppa som hade vart och partat. Han var ganska slirig om man uttrycker det så. Undra hur han mår idag? Vi satt och sjöng till Metallica och käkade cheeseburgare samt jävlades lite med vår fulla vän. Trevligt.

Idag har det vart häng med ungefär 50% av min gamla klass + Frida vilket var trevligt också. En snabbtitt på julmarknaden och varm choklad på Jannis. Bra sätt att fördriva en söndag.

Nu vette katten vad som händer. Ska nog spela lite, var längesen. Sen får vi se om det blir hemmakväll eller mys med någon när och kär någon annanstans.. Det återstår att se..

Jag är sämst på att lägga upp bilder också. Har foton från massa roliga händelser som bara ligger och väntar på kameraminnet. Ska ta tag i det.. snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0