Buzza runt

Kvällen igår var nästan magisk. På ett lugnt vis. Spelade buzz med Robert, Anton och Angie hela kvällen. Innan dess hann vi också se snygg, sexig och singel som fortfarande är lika skön. Dock verkade det som att jag var ensam om att tycka det. Jag var iallafall bäst på buzz, inledde lite klent men sen tog jag kontrollen och krossade allt motstånd. Inte helt oväntat..

Ikväll är det ut till yxlö och Fille som gäller. Tänkte basta med några sköna brudar och kanske knäcka en bira eller smutta på en vinare. Lugnt blir det iallafall..

Julmiddag på söndag som tydligen jag måste styra. Det är mycket just nu.

Nu tänker jag spela en stund innan det är dags att fräscha till sig.


Bjuder på en snygg bild på mig från studenten. Passar ju bra till årstiden..

PUSS / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0