Big suprise

Det snöar i år igen! Kanske inte så förvånande för av oss normalintelligenta människor men för SL kommer det som en chock. Om det är snö på marken kan inte bussar köra, det vet ju alla. Det är bara bilar som klarar av det. Big fail. En sak som också är jättesvårt är att meddela om att alla fucking tåg är inställda på morgonen. Det krävs ju en del.. not. Ni kanske förstår att jag var sådär mysigt instabil imorse. En timme försenad och -200 kr i kassan. Dessutom är det mina sista dagar på jobbet o dessa villa jag spendera med mina ungar och lärarna. Inte på en sketen 35x som är 30 min försenat eller ett pissigt tåg som bara klarar av att köra någon gång ibland.

Jobbet var iallafall jättebra idag. Har fått så härliga presenter så att jag fällde en liten tår. Kommer sakna alla ungar riktigt mycket, dom här lärt mig så mycket och faktiskt gjort mig till en muy bien människa.

Snart kommer Angie och kanske Robelibob. PH är givet, annars vet jag fanken.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0