Barcelona är inget land..

Idag har vart en både bra och dålig dag. Började med att det sket sig rejält imorse eftersom att SL, SJ ELLER VAD FAN DOM KALLAR SIG! valde att inte hämta upp mig med bussen vilket resulterade i att jag missade tåget. Som tur var så var jag inte ensam utan hade sällskap av en trevlig dam som jag spenderade väntat med. Hon var väldigt snäll och lugn trots den upprörande händelsen. Väl på jobbet hängde jag upp Zlatan och Messi vimplar som önskats och hängde med underbara ungar samtidigt som jag försökte lära dom matte och hur man klipper snygga julgranar. Med mig i väskan hem fick jag fina julkort. Eftermiddagen spenderades med Jempa, Fannsan och Posse i Sickla där jag köpte underbara julklappar till min familj, käkade sallad och drck chailatte.

Har inte berättat så mycket om min vistelse i Barca och jag tror inte att jag tänker göra det nu heller. Kommer att komma en hel del bilder på Alves, Messi, Zlatan, Puyol och grabbarna sen men just nu är jag för lat för att ladda upp alla bilder. Blev en hel del julklappshandel i Barca också. P och Jeppa är klara. Känns skönt. Hittade mycket fint till mig själv också villket jag förtjänar.

Har blivit antagen till min kurs i vår, dags att tacka ja.

Later!


Älskar dig Sarah.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0