Även jag kan säga fel

Okej, nu är jag hemma från kvällens äventyr. Det blev till att fixa med P´s båt som han tyckte att det var lämpligt att ta upp ur vattnet så här den första december. Det tog väl lite längre tid än planerat så det blev ingen handboll för oss. Dock vann Bajen så det var väl det viktigaste.

Ska påminna P om att han, jag och Jeppa ska träffas på fredag och kolla Mean Machine.
Nu är det dags att slagga, jag är trött.



Glenn, när drar vi? Felicia, vart är du? Ida, har du kommit hem ännu?
Så många frågor så här fram mot kvällen.

Sov bra typ / Q

Kommentarer
Postat av: P

Största frågan är vad fan mean machine är? som jag tydligen ska se?

2009-12-01 @ 22:10:20
Postat av: Apsnor

Si si jag e hemma;) det var superroligt men pissjobbigt^^ jag återhämtar mig, vi fick bara 3h sömn varje natt nämligen.:P

2009-12-02 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0