Vilket jävla jobb

Jaha mina vanner nu ar det sa att det ar mycket som har hant under de senaste dagarna och det har vart allmant galet. Jag och Ida har fatt jobb pa en jattetrevlig bar/discotek som ags av en svenne. Alla som jobbar dar ar valdigt trevliga och vi betalar inte for nagoting vilket faktiskt kanns lite konstigt. Vart jobb gar i princip ut pa att festa och traffa folk. Vi ar promoters for Perla Lounge vilket innebar att vi delarut kort och umgas med folk folk for att de ska komma och festa pa vart jobb. Det ar ett galet jobb som kraver att dygnsrytmen andras ganska rejalt.

Hitills har vi traffat valdigt mycket nytt folk och det ar javligt kul aven om det faktiskt sliter pa krafterna. Vi har manga roliga handelser som jag nog skippar att skriva i bloggen men som kommer att eka i huvudet manga manga ar. Felicia trodde bland annat att Dublin lag i Tyskland och gjorde bort sig lite grann sa att saga. Hon markte inte hur fel hon hade forens dagen efter da jag papeka det for henne, da var skadan redan skedd. Vi traffade ett gang tyskar (som inte kom fran Dublin) och det forsta jag sa nar jag fick reda pa var de kom ifran var "jag har ingen cykel" (som forovrigt ar det jag kan saga pa tyska da min mamma lart mig det av nagon anledning) vi fick oss ett riktigt gott skratt och nar jag en minut senare vralade cartoffel (potatis) sa ekade skratten igen. Trots detta gick det VALDIGT bra med tyskarna och jag kanner mig allmant stolt over att jag inte drog upp Hitler.

Ikvall ar det skandinavisk kvall pa Perla med smorgastarta och Gyllene tider. Vi far se om alla vara nyfunna vanner dyker upp. Vi ska jobba en hel del nu kan jag tanka mig och det ar nagot vi ser fram emot aven om det innebar sena natter och annu senare mornar.

Vara liv ar galna.
Langtar hem ibland men inte alltfor ofta.
Hur ar det i Sverige?

Kul att hora att du kopt en bil P :)
Nej nu fick jag sms av Luke, dags for jobb kanske.
SAKNAR BAJEN som bara fan och det vet hela spanien efftersom alla fragar om min tatuering.

Ring eller smsa garna
Puss  // Q

Kommentarer
Postat av: amanda

har du langa bazz då?

2009-08-21 @ 10:43:19
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0