So sexy it hurts

Idag har jag kopt tre BH:ar (som alla satt ackligt hett pa min trimmade kropp) for endast 54 kr. Fattar ni, 3 BH:AR FOR 54 KR? Det ar inte bara sjuuukt billigt utan det andrar helt min uppfattning om detta land. Spanien ar bra igen trots sliskiga snubbar och tjuvar. Vi har forovrigt cirka 4495 kronor kvar att baxa for i den har landet for att det ska bli jamnt. Vi ar medvetena om att vi snor fran oskyldiga men vadfan, dom har sakert gjort nagot forjavligt i sitt liv som ar vart att straffas for.

Pelle och Annika lamnade oss idag vilket kanns lite boring men imorgon kommer my BFF och det ser jag fram emot. Nu kommer vi att ha besok i over en manad i strack. Det ska bli mysigt och antagligen ganska hektiskt. Nu har vi liksom chillat ett tag sa kanske ar det vi behover lite galenskaper och nya aventyr med vara kara mates fran Swedenland. Om ni inte vet vem min BFF ar sa kan ni ju typ leva utan den kunskapen.

Bajen krossade skansen horde jag pa p4 nar jag satt och lyssnade live i vart vardagsrum. Det var en skrackupplevelse att folja en match via radio, till och med varre en aftonbladet zoom men man tager vad man haver. Kan ju medela om att jag skrek, grat och hoppade omkring. Kanns bra. Just nu sitter jag faktiskt i mina otroliga nya Bajenshorts som sitter sa fruktansvart hett pa mig. Har ocksa fatt en ny 1897 troja av min alskade mor och det finns inget jag kanner mig vackrare i an Bajensfarger och texter. Tack sa mycket mamma.

Jag tycker att jag hanger med ganska bra i allt som hander i Newnoose och jag skulle antagligen kunna skriva lite skvallerinlagg trots att jag befinner mig faaar away men det tanker jag inte gora eftersom att jag inte lar bli sa popular da. Det kanske jag inte ar nu heller men bara for att jag har mojligheten att underhalla er mig elakheter sa betyder det inte att jag ska gora det bara for att jag sjalv sitter ganska tryggt.

Lite varker det i mitt hjarta nar jag ser bilder pa alla er
glada dar hemma men ni kan ge er fan pa att jag och
April (aka Ida) har minst lika fucking kul som er!

Bye then / Q


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ni har antagligen roligare än oss här hemma :D

2009-08-14 @ 19:35:15
Postat av: felicia

fuuuck varför köpte inte jag några BHar någon gång... har endast mig själv att skylla!

2009-09-16 @ 12:58:22
URL: http://feliciasmakeup.blogg.se/?tmp=1612413

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0