Semi pro

Just nu sitter jag och lyssnar pa min favorit lat (the blowers daughter) och kanner mig lite sorgsen. Det kan ju bero pa att det ar en ganska sa sorlig lat. Kanske borde jag lyssna pa lite peppmusik istallet. Ja nu har mor min avslojat att det blir annu en resa till detta land innan tiden hinner sla 2010. Da for att kolla pa Barcamatch med mor och far over en weekend sa ni behover inte oroa er for att jag ska forsvinna i tre manader till. Innan nasta ar ska jag fan hinna med en del. Det blir till att dra till fucking Glen for att halsa pa Felicia och forhoppningsvis far jag med mig lite skona manniskor. Men man ska inte tro for mycket. Sen ar malet att hinna till Paris ocksa for att halsa pa min alskade van Soma som jag forovrigt saknar jattemycket och pratar med pa msn nu.

Vi har natt och jamt borjat hamta oss fran de traumatiska upplevelserna som drabbade oss for nagra soliga dagar sedan (var bara tvungen att klamma in att det fortfarande ar snuskigt bra vader har och aven fast vi har vart har i over en manad sa branner jag mig fortfarande konstigt nog) Igar kunde varken jag eller Ida sova sa vi sket i det helt enkelt. Det blev en riktig filmkvall med djungel George, Semi Pro (som by the way ager) samt fear. Fear var en san film som gar mitt i natten och som man vet att man har sett men man kan inte riktigt komma pa nar och vad som hander liksom.

Idag har vi som ni forstar dissat solen for att kolla upp lite saker har pa datorn och senare blir det nog en promenad med kameran som redskap (och tro mig, vi kommer att halla hart i den) Annars hander det inte sa mycket har eller det gor det val men det sager jag inte till er! En sak som var lite kul var att vi haromdagen motte en av alla morka man som saljer solglasogon, klockor, vaskor, smycken and soo on langst strandpromenaden. Eftersom jag har klivit sonder Idas glasogon och mina blev baxade sa var vi i stort behov av ett par ni brillor. Jag vet inte om han sag det pa oss men han kom iallafall springade till oss (kan bero pa att Ida lovade att hon skulle handla av honom for nagra dagar sen) Vi behovde inte pruta utan fick superpris pa en gang (sa fuck off K&J) jag behovde inte ens betala da. Han sa at mig att ta dom och betala senare. Fan vad kompis. Riiikig broooder. Och jag har betalat kan jag ju medela. Jag ar ingen tattare som sa manga andra..

P, nya shorts ska det absolut bli. Min kara mamma har kopt ett par vita at mig (Bajen ofcourse) Men ett par grona blir det forsta pa inkopslistan. Btw saknar jag er jattemycket. 

Annars haller jag mig ackligt uppdaterad om man vad som hander i Nynas och det ar skrack blandat med gladje. Vissa manniskor kommer man antagligen aldrig att forsta sig pa. Men allt det dar far vi ta nar jag kommer hem. Jag orkar inte nu helt enkelt.

Ha det skit, puss / Queen feat Apsnor

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har missförstått, shortsen är gröna med en VIT rand längst ner och Bajenmärket på ena benet, men det lär du väl märka när du får dem av Annika. Jag kommer aldrig att köpa ett par vita shorts, varken åt mig själv, dig eller någon annan. Försök att koppla bort Nynäs, det kommer att finnas kvar när du är tillbaka, om inte alla hinner drabbas av svininfluensan innan vår käre Ilja har skaffat vaccin åt oss. Puss mamma

2009-08-02 @ 17:55:50
Postat av: Soma

VAD SOT DIN MAMMA AR!!!!!!



Ni maste komma och halsa pa! Fan vad vi ska gora stan osaker. Saknar dig ocksa! Har tagit fram ditt brev och last det manga ganger da det betyder mycket!!!

2009-08-04 @ 00:07:09
Postat av: Oliver

Jag saknar er! <3

2009-08-04 @ 12:50:31
Postat av: P

En liten rapport från matchen igår, vi ägde, har inte spelat så bra på jag vet inte hur länge. Nyförvärven kan vara det bästa som hänt sen gnaget trillade ur allsvenskan, vilket skansen lär göra iår.. Känns som att du borde ta första flyget hem nu för att inte missa söndagen..

2009-08-04 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0