Jag hinner egentligen inte skriva

Har bara stoppat i pengar foren kvart och har bara nagra minuter kvar sa jag tankte bara passa pa att saga att vi lever, fatt nagra solglasogon kompisar och att Idas mor och bror kommer och joinar oss senare idag. Forovrigt vill jag tacka er som kommenterar, det varmer.

P, jag ar oerhort tacksam for rapporten och om det ar sa bra som du sager sa hoppas jag pa vinst nasta gang. Jag ska vara arlig och saga att jag nastan grat igar for att jag sa garna hade velat vara inne. Till och med min mor var inne och hade tydligen satt dig bete dig som en huligan som vanligt (jag skojar) Ring mig innan nasta match sa jag far vara med och sjunga just idag.

Oliver, saknar dig ocksa. Ser framemot att hitta pa mycket galenskap nar vi kommer hem. Det blir grymt.

Soma, ja vi kommer hoppas jag. Jag ar snuskigt pa men som du vet ar inte alla vara vanner sa dar asbra pa att planera. Jag har ingen pojkvan eller nagot jobb som satter stopp utan ar ensam och arbetslos sa jag kan med noje agna mig at att gora paris osakert en vecka eller sa ;)

Jaha nej men kanske ska trana lite nu.
Far se om det blir middag ute idag, jag rostar for det
iallafall.

Ta det luuugnt / Q

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag åker gärna med dig och hälsar på i Paris!

2009-08-14 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0