Fredagsmys

Ja fredagsmys var det igar och inte idag eftersom att det var fredag igar och inte idag. Tankte att jag var tvungen att forklara detta da alla inte ar lika smarta som jag ar. Igar stannade vi alltsa hemma och sag pa film samt kakade lite gott och bara myste. Det var mysigt men ikvall blir det andra bananer. Linda och Cissi (Idas kompisar) kommer strax till vart lilla paradis och da blir det till middag ute och sen till Perla Lounge (vart jobb) efter det antar vi att det blir bargatan for att avsluta kvallen pa 222 dar det redan finns massor av minnen. Det kommer att blir grymt, det vet vi alla.

Igar pratade jag med min mamma i telefon. Bea och Lii var hemma hos oss och jag ville prata med min kara kusin Lii eftersom att jag saknar henne litegrann men hon sa blankt nej. Hon ville inte prata med mig. Da sa jag till mamma att hon kunde halsa Lii att hon kunde ta sig i roven och att jag aldrig mer ville prata med henne. Lii ar 3,5 ar och jag borjar nastan kanna att det kanske var lite val hart sagt. Speciellt eftersom att mamma upprepade det hogt for den lilla. Hoppas hon inte ar bekant med uttrycket ta dig i roven sedan tidigare.. da kommer jag att ha en del att forklara.

Amanda, du vet nog svaret pa din fraga sjalv. Jag menar du kanner ju mig val.

Just nu sitter jag och Felicia och snackar skit om en tant som sitter har och skriker. Spanjorer har inget hyffs assa. Men vi vill vara diskreta och skriver pa msn. Annars sa ar det farmvillage som tar upp min tid nu. Fan vad kul det ar. Jag hoppas ocksa att Mr TT ska lagga till mig pa fb men det ar mojligt att han langar en diss. Vem vet, vara andra vanner har iallafall hyffs och nu har vi kontakt med dom forevigt. MUHAHAHA!

Vi hors mina vanner.
CARTOFFEL! / Q

Kommentarer
Postat av: amanda

oki glöm inte regnrocken bara :D

2009-08-24 @ 19:33:07
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0