Fan vad jag hatar att komma pa rubriker

Nu sitter jag pa mitt inte allt for valtrimmade ass igen och glor in i skarmen. Vid min sida har jag Linda och det ar alltid trevligt med lite sallskap. Vi har faktiskt kopt gymkort har och igar korde vi ett valbehovt och efterlangtat pass. Tror dock aldrig att jag har svettats sa mycket i hela mitt liv. Det var ju inte dirr dromlage for att ragga pa dom hetingar som utovade thaiboxning precis i rummet intill. ah andra sidan gar man inte pa gym for att ragga, inte jag iallafall. Tro det eller ej. 

Festen i onsdags var kul trots omstandigheterna och vara skanepolare verkade ha det nice ocksa vilket alltid ar trevligt. Ska se till att adda som javlarna men eftersom att jag har hans namn pa mobil och inte kommer ihag det sa far jag helt enkelt vanta tills nasta gang. 

Snackar med farbror Crille pa fb och han stallde fragan om jag var full enbart for att jag skrev hur mar du tva ganger. Shit assa. Ni maste forsta att man blir forvirrad har i hettan.

Amanda, jag har fan battre koll an dig men det ar ingen big deal liksom.
Kande bara for att meddela er alla om att jag ser er hela tiden, MUHAHAH!

Nej, vi kommer ingen vart. lika bra att lagga ner. smell you! / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0