Det som hander i Torrevieja

Stannar antagligen inte har eftersom att alla kan lukta sig till roligheter (ar det ens ett ord?) och skandaler. Vi ar forovrigt ganska skotsamma sa det finns inte mycket att prata om. Det ar mojlgit att det var en liten logn. Felicia lamnade oss i natt och nu ar jag fast har med Ida, Cissi och Linda. Vilket faktiskt kanns valdigt bra. Ikvall ska vi till jobbet for att hanga och festa litegrann med malmo ff som vi traffat har. Dom var faktiskt ganska skona for att komma fran danmark och dessutom tycker dom att jag var lite sma speciell med mitt stora intresse for fotboll, mitt hat till shopping och mitt snusberoende. Dock kan det inte ha vart sa illa eftersom att dom ringde for att se om vi skulle traffas igen. Ikvall blir det skandinavisk kvall pa perla vilket passar oss perfa. Skagen och kanske smorgastarta ar aldrig fel. Imorgon ska jag och Linda borja gymma ocksa, skoont.

Fick en mindre chock idag nar jag loggade in pa fb. Helt galet ma jag lova och jag far helt enkelt beratta mer sen for jag har en del att fixa under min vistelse pa datorn. 

Forovrigt ar jag i chocktillstand med tanke pa allt som hander i Nynas. Vi far se hur saker och ting loser sig om det nu gor det overhuvudtaget annars ar det bara fuck off som galler.

Funderar pa om jag kanske bara ska hem och vanda i Sverige for att sen aka tillbaka. Har har jag jobb och redan bekanta och det ar mer an vad jag har hemma (nu pratar jag om jobbet saklart, saknar ju allla mina gullisnutt vanner hemma och givetvis mor&far moltas&igor och mitt alskade Bajen) men pengar ar ocksa viktigt. Vi far se hur det blir.

Bye bye / Q

Kommentarer
Postat av: skvallerbyttan

shit va ere som har hänt i nynäs? nåt som jag har missat eller? :D

2009-08-28 @ 09:32:34
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0