Den bittra sanningen

Sitter har mitt pa stralande dagen och lokar farmskit pa fb. Jag fattar ingenting men det beror pa att jag ar for smart for den dar skiten. Jag ar inte helt ensam har ska ni veta utan Ida och Felicia sitter har bakom mig och knackar mig pa ryggen titt som tett for att medela nagon sjukt viktigt info. Det nordigaste av allt ar att F skriver till mig pa fb fast att vi sitter en m ifran varandra.

Snart ar det stranden som galler dar det ska stekas. Insmorda i olja ska vi friteras i detta varma och nagot skona land. Dock ar inte allt frid och frojd. Det storsta problemet ar att folk gar sa fruktansvart langsamt. Ibland ar man osaker pa om de ror sig framat overhuvudtaget. Den klassiska tvarniten ar inte helt ovanlig heller. Man bli less, nastan gratfardig. 

Imorgon ar det party pa en skandinavisk klubb sa vi slipper alla spanjacker (som ar jattetrevliga ibland men yttrest sallan) Menar inte att lata ond (eller jo det gor jag) men dom ar bara javligt slisk och star typ 2 cm ifran en nar man snackar med dom. Min privata zon far ar inte diskutabel. Fucking inse. Sa kanner jag.

Namen smell you / Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har köpt en rallybil, bara så du vet.

2009-08-16 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0