Vilken härlig dag

Vaknade upp med min kära Sarah brevid mig och då gjorde det faktiskt ingenting att jag bara hade sovit 4 timmar. Vi tog en tripp upp till centrum för att försöka hitta något till Ida´s skiva (ja, här kan man snacka desperat när man promenerar omkring i Nynäshamns centrum för att hitta precis VAD SOM HELST att ta på sig) Dessvärre blev det inga snygga pumps eller söt/cool klänning utan det blev en asball t-shirt. Så det lutar åt att det blir något sånt på skivan. Har aldrig känt mig vidare bekväm i uppiffat från topp till tå.

Mötte sedan upp Mändy så vi drog ner till hamnen för att sola och snacka lite skit. Det var riktigt trevligt må jag säga. Det enda som var lite störande var de 3 miljoner måsarna som återigen invaderat Nynäshamn. Jag hyser ett svagt hat mot dessa djur, mycket beroende på att de har bajsat på mig två gånger.. Om jag vore en mås vet jag precis vilka jag skulle bajsa på.

Förövrigt då, skansen torskade med hela 6-0 mot glen if vilket inte direkt gjorde mig jätteledsen. Men med tanke på att det är dags för mitt underbara lag Bajens hemmapremiär imorgon så ska jag försöka att inte vara för kaxig - vilket kan bli svårt. Ska åka in till underbara Söder redan vid 11 imorgon (matchen börjar 3) för att eventuellt hinna avnjuta en öl eller två på den vackraste platsen i världen omgiven av grönvita systrar och bröder. Jag längtar!

Har precis glot Scrubs med mor&far vilket alltid är lika underhållande. Jag skulle tydligen vara Jordan om jag var en av karraktärerna, någon som fattar varför? I know I don´t..

Någon som ser några likheter?
Godnatt, imorgon kommer massa grönvita foton! / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0