Yes, it's me!

Jag har gått och blivit förkyld, det komiska är att vi alla lyckats smitta varandra. Malin, Cissi, Emelie och jag har vi alla snoriga näsor. Onsdag är min lediga dag och idag har jag spenderat den i soffan. Jag har druckit 1 liter te med honung, snytit upp en toarulle och sovit 75% av dagen. INTE roligt!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, jag har faktiskt ingen ursäkt. Jag är helt enkelt sämst på att uppdatera, trots att jag inte har någe plugg att oroa mig över. Eller föresten nu har jag faktiskt inlämningar i religion, psykologi och idrott.

Nu ligger jag här i soffan och väntar på att min mamma ska komma hem. Hon har lovat att köpa nått gott bara för att det är så synd om mig hahah... Nejmen hon har lovat att köpa avocado och keso! En liten grej som Sanne lyckats få mig att gilla. Can't wait!

Juste, jag vill tacka alla underbara personer som kom på min skiva. Jag var så lycklig och hade jättekul, något jag sent kommer glömma. Nu inväntar vi den 6:e maj och Toxic haha...!

Under denna tid av tystnad från min sida har jag lyckats gå och bli kriminell..... typ!
Cissi and I gick lös med sprayen! haha...

// Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0