Tuffa tider för en del

Men inte för mig. Inte just nu i denna sekund  iallafall. Jag vill inte säga för mycket eftersom att varje gång jag hoppas på något eller känner att jag har flow så går det inge vidare *pepparpeppar, ta i trä* Det som börjar bra slutar dåligt och det som börjar dåligt slutar i kaos helt enkelt. Men om jag ska sammanfatta detta - Jag mår bra. Har ont i halsen men annars är det ju helt lugnt. Typ, whatever.

Sitter i skolan och har precis jobbat lite på mitt och Sandras grymma arbete. Vi äger ganska så kraftigt vilket ibland kan vara lite betungande. Väntar på världens sexigaste man för att han ska göra mig sällskap på bussen hem. Inte kul att sitta ensam på den långa färden. Hur lång tid detta kommer ta vet blott Gud.

Ye, ytterligare studentskiva planerad. Kan bli kul. Handlar bara om att få med mig rätt människor så:

VILKA ÄR PÅ DEN 15 MAJ?
Kontakta Erica Queen the tanker

Later dudes n dudetts!

Kommentarer
Postat av: Anonym

what a wonderful wooooooooooooooooooorld(ny ramsa)



saying how do you do?

2009-04-02 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0