Tro det eller ej

Det är helt sjukt. Nästan som att ett mirkael har inträffat. Jag tror att man kan likna det vid flygande pingviner, en resa till solen eller kanske ett sm-guld för skansen. Ett mirkael. Det kommer säkert som en liten chock för er också men jag tror att det är jag som mest chockad av oss alla. Det är nämligen så att Ida kommer ner ett tag idag! Helt galet.

Förövrigt väntar jag på matleverans och ligger med civilrätten i knät. Har försökt sätta mig in i bolagsstämmor och aktiebolag men detta utan någon framgång. Nu har jag iallafall påbörjat studierna och kanske ska jag kunna göra bra ifrån mig nästa vecka trots skiva på måndag som kommer sabba dygnsrytmen.

Funderar på att göra ett sista ryck i skolan, det är ju inte långt
kvar nu. Är det okej att sova lite middag?

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0