The Game & På G

Vi har synat er killar. Ni tror väl inte att vi på allvar går på allt ni suttit och läst i "hejkomochjaghjälpmig" boken The Game? Ibland kan vi låta er tro det. Ibland kanske en sekund av svaghet äger rum och då kanske vi går på något av de fula knepen ni läst er till. Men allt som oftast så misslyckas ni även om ni själva inte är medvetna om det.

Jag uppskattar ärlighet. Jag avskyr allt detta sweettalk som bara är ren dynga. Det gör dom allra flesta. Jag menar, tror ni verkligen att alla vi tjejer är känsliga, oskyldiga blommor som inte vill vara i er närhet förens ni älskar och avgudar oss? Jag har en hemlighet att tala om för er: vi fungerar som er. Så ni som sysslar med "dina ögon är som smaragder" snacket kan ju ta er en ordentlig funderare på hur mycket ni förlöjligar er själva. Raka puckar här tack, annars kan det kvitta!

På G är ett uttryck som jag har lärt mig att hata. Vad fan innebär det egentligen, är det någon som kan förklara? För mig känns det mer som ett jävla velande. Jag vill gärna ha en titel på mina relationer för att känslan av att inte veta kan vara den värsta som finns. Ska det vara så svårt att bestämma sig? Det kvittar egentligen vilken relation det är.

Kan ju tänka mig att jag framstår som lite bitter och det kan ju bero på en hel del tidigare erfarenheter men det kan också bero på att förvirring är något som driver mig till vansinne.



Imorgon är det dags för Bajen igen.
Jag längtar. Dags att sova nu kanske, träning
kl 6.. woooho!

Detta har hänt idag:
* Jag och Åsa sprang ifrån några barn som sålde majblommor.
* Jag har bokat tid för min nästa tatuering.
* Jag har spenderat min kväll med Felicia och Åsa.

GODNATT! / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0