Stand up proud

Jag har gjort sammanlagt en miljon misstag på 18 år. Okej det är inte riktigt sant, jag har inte suttit och räknat men jag kan väl tänka mig att det ligger där någonstans. Trots detta ångrar jag ingenting av de jag har gjort. Visst låter det hemskt?

Anledningen till varför jag inte ångrar något är för att det inte tjänar något till. Jag mår inte bättre av att känna dåligt samvete eller ångra något så fruktansvärt mycket att jag desperat skulle försöka uppfinna en "spolatillbakatiden" fjärrekontroll. Alla dummadummadumma saker jag har gjort ser jag istället som erfarenheter och en viktig del i att jag har blivit den jag är, som jag älskar. De har gjort mig starkare att misslyckas. Det har gjort mig mer erfaren att göra misstag. Och sanningen är den att jag kommer göra ännu fler misstag, snarare förr än senare.

Det viktiga anser jag vara att man fortsätter hålla huvudet högt och fortsätter dra lärdom av sina faktiska misslyckanden.



Nu ska jag hjälpa pappa med maten sen bär det av till mina
favoriter, P och Jesper. Trevlig lördag! / Queen


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer uppdateringar!!

2009-04-18 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0