Skogsmulle

Jag hade förväntat mig en lugn och skön morgonpromenad i solen runt ringvägen. Jag mötte Robert och allt började bra, precis som jag en vanlig morgon. Dock hade Robert andra planer än vad jag hade. Vi skulle upp i skogen. Den jäveln tvingade mig att klättra i berg och min smidighet sattes verkligen på prov. Ett tag trodde jag att jag skulle dö, jag höll på att ramla ner från värsta stupet. Så vad gör Robert? Han tar upp mobilen och filmar. Sicken polare.

Väl uppe på berget så möttes jag av en grymt vacker utsikt, vilket Robert hade lovat. Först ville jag inte erkänna det men efter några minuter kunde inte ens jag låtsas som att det inte var enormt skönt att se ner på hela nynäs (HAHA) Sedan väntade en skogspromenad hem. Vi gick lite som vi kände och ett tag trodde jag att vi hade hittat en shortcut till Asien eller Afrika. Men icke. Vi var bara på sandhamn.

Nu sitter jag och väntar på Robert och Anton som inte är sådär jättesnabba. Får bli en heldag/helkväll med dom. Vilket jag inte har något emot. Har förövrigt flytt från la casa de la Reina nu. Trivs bra i min nya boning.




Vi hörs senare! / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0