Så mys väder assOoo..

Erica är i Borås och lever livet. Jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk för just nu är vädret här hemma så underbart att man inte vill resa sig ur solstolen. Jag är dock asmätt på kakor, bullar, och tårta eftersom min kära mor fyller år och släkten kom på besök. Nu har äntligen alla gått lika så min bror som far till fjällen imorrn, kan ju inte bli bättre! Ett lov fritt från lillebrorsan, UNDERBART!
Jag kommer inte vara helt ledig, vårat projektarbete är inte klart ännu och det ska lämnas in om en vecka. Det blir till att skriva lite varje dag om vi ska bli klara i tid. Lyssna på den här bara; vi har lyckats uppta väte från bakterier till att driva en liten bil som på så sätt inte släpper ut någe koldioxid! Den du, försök att slå den!! Naturnörd, jag vet.

Kan ju berätta att jag gjort samma misstag som erica när det gäller håret. Jag har nu för tiden nästintill gult hår, bra där ida. Mobbad för evigt! Jag kan ju inte direkt färga till brunt hår som erica gjorde, jag kommer för alltid vara en blondin eller kyckling. Jaja.. strunt samma jag är stark jag kan stå emot blickar och elaka kommentarer. hmmm... tror jag.

Här e en bild som jag tog i skolan, jag har ju så svåra lektioner att gå på nu för tiden^^
Leker mest nu för tiden.. hihihi..

 

Vackert väder på er alla // Apsnor

NÄSTA MÅNDAG ÄR DET SKIIIIIIIVAAAAA!!!!!!! Fyfa-an vad jag längtar, hoppas de blir lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0