Pest eller kolera?

Ni vet när man står inför två helt horribla och förjävliga situationer men ändå tvingas göra ett val? Det kallas "pest eller kolera" och detta är en lek vi brukar köra i skolan för att lätta upp stämningen (Om du måste välja, skulle du ha spermasmak i munnen i resten av ditt liv, eller skulle du hellre ha könsherpes i ansiktet?) Denna lek kan ses som lite omogen men faktum är att jag ha kommit fram till några liknade situationer, direkt tagna från det verkliga livet.

Så vad skulle ni välja av följande hemska ting? (förstår att valet är tungt och att det inte kan bil bra hur man än vrider och vänder på det men det är de leken går ut på)

1. Anders "Taco" Svensson eller Chippen "ååhnejaktamitthår" Willemsson?

2. Tyra Banks show eller Gosspi Girl?

3. Pernilla Wahlgren eller Carola?

4. skansen eller råttorna?

5. Schlager eller dansband?


Jag kan själv inte göra dessa val så jag begär inte att ni kommer kunna göra det heller. Men håll med om att det ibland inte finns några bra val - bara pest eller kolera.


YYYIAAAAK!

(Anledningen till att jag kom och tänka på detta just nu var för att jag såg Swedenmatchen på TV. Jag gillar icke det svenska landslaget, mycket pågrund av männen nämnda i fråga 1. Dom är säkert jättefina människor, det är inte de, men spela fotboll det är något dom inte kan. Taco har gjort en bra sak under sin karriär och de inträffade 02, Chippen kan ha lyckats med något men det är inget som direkt har fasnat, sorry grabbar)

Nightynighty/ E.Q

Kommentarer
Postat av: Jonas

okej då kör vi..

1. Chippen "ååhnejaktamitthår" Willemsson (hata anders!!)

2. tyra banks show ( vene varför)

3. Carola (har iaf talang)

4. skansen ;P

5. schlager (fuck dansband fyfan!!)



;P

2009-04-02 @ 15:48:59
Postat av: mändy

1. Chippen

2. Gossip

3. Carola

4. Samma sak?

2009-04-03 @ 13:32:17
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: mändy

juste

skansen

2009-04-03 @ 13:33:39
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0