Pest eller kolera?

När jag stod i duschen efter promenad nummer tre + stek så kom jag och tänka på en del jobbiga dilemman. Ni vet sådana saker man helst slipper. Oftast hamnar man inte i en situation där man tvingas göra dessa horribla val, men det är alltid bra att vara förberedd. Man vet ju aldrig..

Så vad säger ni gott folk, vad skulle ni välja?

1. En regning student eller ett flak utan musik?
2. Vara den enda på festen som är dyngrak eller vara spiknykter när alla andra är dyngraka?
3. Bo på en öde ö med Tomas Di leva i 10 år eller se alla djurgårdens matcher en HEL säsong?
4. Inte duscha på en vecka eller inte borsta tänderna på en vecka?
5. Byta namn till Ann Al eller tvingas lyssna på crazyfroggs låtar resten av ditt liv?
 
Ibland är livet inte lätt. Snat kommer Dave. Shit vad jag saknat honom. Han har vart sjuk alldeles för länge och det känns som att det var år sedan vi sågs. Nej, nu ska jag packa.


Skåda, Nynäs by night. Är det inte
vackert?


MISSA INTE BALLAR AV STÅL IKVÄLL!
/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0