Party like a rockstar, eller nått..

Jag befinner mig nu i skolan vilket är ett smärre under. Kvällen/natten var jävligt kul. Först var brudsen hemma hos Felicia och förade lite. Vi fixade oss allt för läge och fick springa till tåget i pumps som gör att gå på glas känns skönt. På tåget mötte vi upp lite grabs + Lina och Nathalie sen blev Hötorget nästa samlingsplats. När vi var fulltaliga entrade vi Mango bar, ett helt okej ställe. Fan vad glad jag blev när jag såg Ida, hon var så vacker och lycklig. Snart är det dags för vår skiva..

Vad fan mer ska man säga? Jag är glad att jag pallrade mig upp idag eftersom att det tydligen är korvstroganoff i skolan (detta medelade Tarik mig när jag gick the walk of shame i trekvartsbyxor och allt annat som inte passade in) När jag hörde han säga dom tre magiska orden (Det är korvstroganoff) så blev jag lycklig. Men nu känner jag mig sänkt igen.

Men så kan de gå, och det är sånt man får leva med om man ska vara uppe till 4 och gå upp igen vid 7. Men man lever bara en gång och ibland är det viktigt att tänka på andra. Jag menar, de får ju garva arselt av sig till mig idag. Man är ju allt annat än snygg..

Lite drama gör livet mer intressant..
Fan vilket äcklig smak jag har i munnen.


yeye Later / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0