När det inte kunde bli värre..

Det är lite svårt att spela fotboll när det andra laget har en spelare extra i sitt lag som fattar alla beslut. Jag hatar glen. fiskrensande skattesmittar jävla mänskligryggsäck fucking idioter. Jag lovar och svär att om jag bara kunde skulle jag kapa er så att det verkligen gör ont. Då skulle ni få en anledning till att ligga och simma i gräset och gråta som fjollor. Något annat som jag tycker är lite småkonstigt är att om man spelar i ifk glen så får man tydligen ta bollen med händerna?! Nej vad ska man säga, gräv bort göteborg från Sverige. Det är det enda rätta. Och när vi ändå håller på så kan vi ju gräva bort hela jävla Skåne. Hat, mina vänner.

Jag fick tårar i ögonen när jag konstaterade att jag bara kommer att kunna gå på 3 Bajenmatcher till innan det är Spanien som gäller. Det är nästan så att jag får ångest sitter här och hyperventilerar nu. Är nog påväg in i en psykos. Därför gjorde jag det enda rätta, avbokade en skiva. Jag funderar också på att bojkotta middagen på våran skiva. Får komma till festen. Jag vill inte missa när vi möter äckelkalmar. Måste tänka över detta lite till men det lutar åt Söderstadion den 6 maj.

Fishermen´s end. Det var ett bra tifo, det får bli slakt nästa gång.
Hata göteborg.



Dags att sova nu, träning om mindre än 7 timmar. Hoppas jag får utlopp för min ilska då, så jag slipper ta ut det på personer som faktiskt inte förtjänar det. Nu ska jag gå och gräva ner mig.

/ Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0