Min oas i öknen

I vårt hus råder det kaos. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och det passar bra ihop med resten av huset också. Det är nämligen så att vi renoverar. Far min slitar dag in och dag ut för att vi ska få oss ett nytt kök. Det kommer bli grymt fint, det tvivlar jag inte på. Det finns dock en plats i palatset som är i ordning nämligen vårt ena badrum. Kom alldels nyss upp från ett bad och man kan ju lite lätt säga att jag känner mig utvilad.



På första bilden ser ni vårt monster badkar. Sladden som hänger där är till för att koppla in mobil eller ipod så att man kan lyssna medans man ligger och kokar, frågar ni mig så är det helt insane. Bubbel är inte heller någon match. Jag slutar aldrig att förundras över teknikens utveckling. Även detta är pappas feat farbrors verk. Dom är duktiga dom. Själv njuter jag bara av slutresultatet.

Det rycktas om filmkväll med Johan och Robert..
/ Queen

Kommentarer
Postat av: felicia

satan, GE MIG ETT SÅNT BADKAR!!! snälla... :(

2009-04-21 @ 21:44:23
Postat av: felicia

Erica är en riktig heting förresten, tänkte bara dela med mig av hur jag känner (;



<3

2009-04-21 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0