Middag hos Sanne.. eller aa..

Sitter just nu och piffar till mig lite. Om jag når någon framgång vet jag inte, smink och hår är inte min expertis direkt. Tur att jag har Felicia, hon får sköta festsminkningen i framtiden. Tyvärr är inte Felicia här nu så jag får klara mig själv. Sorligt men sant. Ska snart på middag hemma hos Sanne, eller det kanske man inte kan säga längre..

Ska iallafall till dehus där Sanne brukade bo innan hon flydde landet till en mer exotisk plats. Ylva och Hempa är värdarna för kvällen och förhoppningsvis är Donald där också. Har saknat dom jättemycket. Förut var jag alltid där och hängde med Sanne såväl som hennes familj men det har inte blivit av på senaste tiden. Ska blir grymt mysigt. Mitt andra hem liksom.

Hoppas att Robert och Anton hänger med mig ikväll.
Dom är alltid högklassigt sällskap.
Later / Q

Kommentarer
Postat av: Tott <3

mys! <3

2009-04-10 @ 05:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0