Lördag hela veckan

Det blev väldigt sent igår och det kan ju förklara varför klockan snart är 12 och jag inte har gått utan för dörren ännu. Eller aa, det är en liten lögn. Jag var ute i min otroligt snygga pyjamas för ungefär en timme sen och frågade min mor om de redan hade ätit frukost. Det hade dom, too bad för me. Frukost får bli ett senare bekymmer för nu måste jag dra iväg och möta upp i princip halva min klass + Määndy för en promenad runt ringvägen. Hoppas att jag blir lite piggare av det.

Ikväll är det dags igen, hem till Felicia med några sköna människor och sen får vi se vart kvällen för oss. Förhoppningsvis inte till TG men vem vet. Då får kameran hänga med. Så fort min dator slutar fucka sig totalt så ska jag lägga upp massor av smickrande bilder från gårdagen. Jag har kapat mina föäldrars dator nu för att min helt enkelt har valt att inte fungera. Eftersom jag inte direkt förstår något om teknik så tänkte jag överlåta det till någon som vet hur man sätter i en glödlampa.

(detta inlägg skulle ha publicerats imorse vid 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0