"Living the dream"

Det har vart en väldigt bra dag idag men kvällen har vart ännu bättre. Kom precis hem från Johan efter en helt grymt trevlig kväll. Jag, Johan och Robert grillade (vilket måste vara ett tecken på att det är vår), snackade om allt mellan himmel och jord samt tog ett välbehövligt bad och en kall öl. Det är så här livet ska vara. Inga tjafs, inga besvikelser, inget skitsnack utan bara skratt och lycka. Det är de som är härligaste med dessa grabbar, att de vet om alla mina misstag, har sett mig gråta och våra grymt förbannad men ändå vill de fortfarande umgås med mig. Diplom kommer grabbar ;)

Tyvärr känns det som att jag bara blir mer o mer sick för varje sekund som går. Jag kan bara inte vara sjuk denna helg så från och med nu tänker jag bara ignorera att jag mår som ett as. Borås på lördag och Tometits på söndag. JAG TÄNKER INTE MISSA DETTA! inte för något i världen.

Nej, men kanske skulle man ta o chilla ner nu. Bör väl krypa till kojs snart.
Hoppas morgondagen blir lika bra och trevlig.



Godnatt mina kära o inte så kära / Queenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0